Известие

Collapse
No announcement yet.

почистване дросел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • почистване дросел

    здарвейте пичове
    Кажете моля ви,къде да отида да ми почистят дроселовата клапа във Варна?
    знам че уж било лесно,ама никога не съм го правил, а нямам време за експериметни.
    колата е 156,1.6 ТС 1999

  • #2
    Не е уж, ами направо е лесно. Сваляш скобата на гумената тръба преди дросела, пръскаш вътре самата клапа с карб клийнър, изчакваш малко да се разтворят мизериите и почваш да чистиш с парцала при отворена клапа, особено по ръба на клапата там където затваря. НЕ трябва да откачаш акумулатора НЕ трябва колата да е на контакт . След почистването и затварянето на дросела даваш на контакт, изчакваш 90секунди, изключваш от контакт, изчакваш 90секунди и после палиш без да натискаш газта. Изчакваш 10минути със запален двигател и после резачка. В началото може да ти държи 1000-1100об/ мин при загрял двигател, след няколко паления ще си паднат до 900-950. Ако имах възможност щях да ти я изчистя, ама съм зает. Успех! Иначе първия път ми я чистиха в сервиз Фаворит на околовръстното- намира се на 20метра от ляво преди светофара на Терапията, ама само с парцал и нищо не стана
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от boian
      Не е уж, ами направо е лесно. Сваляш скобата на гумената тръба преди дросела, пръскаш вътре самата клапа с карб клийнър, изчакваш малко да се разтворят мизериите и почваш да чистиш с парцала при отворена клапа, особено по ръба на клапата там където затваря. НЕ трябва да откачаш акумулатора НЕ трябва колата да е на контакт . След почистването и затварянето на дросела даваш на контакт, изчакваш 90секунди, изключваш от контакт, изчакваш 90секунди и после палиш без да натискаш газта. Изчакваш 10минути със запален двигател и после резачка. В началото може да ти държи 1000-1100об/ мин при загрял двигател, след няколко паления ще си паднат до 900-950. Ако имах възможност щях да ти я изчистя, ама съм зает. Успех! Иначе първия път ми я чистиха в сервиз Фаворит на околовръстното- намира се на 20метра от ляво преди светофара на Терапията, ама само с парцал и нищо не стана
      АБСОЛЮТНО ВЯРНО!!!
      следвай тази процедура открай до край!
      Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
      Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
      Lancia Ypsilon '02

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от boian
        Иначе първия път ми я чистиха в сервиз Фаворит на околовръстното- намира се на 20метра от ляво преди светофара на Терапията, ама само с парцал и нищо не стана
        Ебати тъпите сервизи има. Като не знаят как се прави нещо защо въобще се захващат. Мноо се дразня, като ми отворят колата и я гледат, като че ли е Стелт и после тва как се сваля, онова за кво е... и задължителните коментари за немеца как го бил напраил, а италианеца колко сложно... То по-добре сам да си я оправяш квото можеш.
        По въпроса - тая клапа е ясно къде трябва да я търся, но как изглежда?! Размери?!
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #5
          Снимчици
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #6
            мдам, чудни снимки....даже сляп да си ще разбереш
            ...помня тая тема

            Comment


            • #7
              Това се казва обяснение. Благодаря! Нямам търпение да я почистя.

              Честито за Кими - Световният шампион!!!! :P
              2014: Deutschland über alles

              Comment

              Working...
              X